4F

Zasady współpracy
Formatki logistyczne

    Twórzmy razem ten serwis!

    Prześlij link do ciekawych informacji na temat tej sieci.

    4F to polska marka oferująca wysokiej jakości odzież i akcesoria sportowe dla osób aktywnych fizycznie. Należy do spółki OTCF S.A., która specjalizuje się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów, także dla sportowców zawodowych1. Prezesem spółki OTCF S.A., właściciela marki 4F, jest Igor Klaja (założyciel firmy)2. Monika Grzesiak jest dyrektorem sprzedaży spółki3, a Magdalena Warchoł dyrektorem marketingu4. Portfolio firmy liczy 7 marek własnych: 4F, 4F Junior, 4 Fuel, 4F Spot, Outhorn, SportStyleStory, a także Under Armour5. Marka jest obecna w 48 krajach, m.in w Czechach, Portugalii czy Tajlandii6. Monobrandowy koncept 4F otwierany jest w centrach handlowych i retail parkach, w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców7. Sieć regularnie otwiera sklepy sezonowe na polskim wybrzeżu, w górach i na pojezierzu9. Centrum dystrybucyjne firmy znajduje się w Czeladzi12. 4F prowadzi sprzedaż online, oferując szeroki asortyment odzieży i akcesoriów sportowych na swojej stronie internetowej www.4f.com.pl13. Sieć prowadzi program lojalnościowy w postaci aplikacji mobilnej i karty stałego klienta14. Ambasadorami marki są siatkarz Wilfredo Leon, tenista Łukasz Kubot, a także piłkarz Robert Lewandowski i jego żona Anna15. 4F prowadzi sprzedaż personalizowanych produktów dla firm, szkół i klubów sportowych16.

    Ilość placówek:

    Łącznie 368 w 2024r.8

    Obroty:

    1,379 mld zł w 2023r.
    1,456 mld zł w 2022r.10
    857 mln zł w 2020r.
    799 mln zł w 2019r.11

    Strona www:

    https://www.otcf.pl/